↓  FEU CLIC ALS BOTONS PER ACCEDIR

SUPORT GESTUAL DELS FONÈMES

Gestos de apoyo a la articulación avi.avi

Des de l'escola hem començat a implementar el projecte de "Suport gestual als fonemes" basat en la creació del logopeda Marc Montfort. Aquest projecte és una eina natural i intuïtiva per treballar la consciència fonològica i l'aprenentatge de la lectoescriptura. Us passem un vídeo i el mural dels gestos dels fonemes per què a casa podeu fer-lo servir al moment d'ajudar en la lectoescriptura dels vostres fills. És molt important que quan dicteu una paraula digueu el so de la lletra (fonema) NO el nom de la lletra Ex: Mamà dir el so "mmm" no el nom de la lletra "EME"

Desde la escuela hemos empezado a implementar el proyecto de "Apoyo gestual a los fonemas" basado en la creación del logopeda Marc Monfort. Este proyecto es una herramienta natural e intuitiva para trabajar la conciencia fonológica y el aprendizaje de la lectoescritura. Os pasamos un video y el mural de los gestos de los fonemas para qué en casa podáis usarlo en el momento de ayudar en la lectoescritura de vuestros hijos. Para ello, es muy importante que cuando dictéis una palabra digáis el sonido de la letra (fonema) NO el nombre de la letra Ex: Mamá decir el sonido "*mmm" no el nombre de la letra "EME"