A quina imatge d'infant fem referència a la nostra escola?

quina és la base teòrica de referència que fonamenta les pràctiques educatives a les nostres aules i que pretén donar resposta a la necessitat de l'infant d'entendre i de situar-se en el món?

COMUNITAT D'APRENENTATGE

que vincula el professorat, les famílies, i els agents educatius de l'entorn amb accions adreçades a l'èxit educatiu de tot l'alumnat i la superació dels conflictes.

APRENENTATGE DIALÒGIC

Inclou totes les veu. Un diàleg igualitari on totes les propostes són analitzades i negociades. Una aula entesa com un espai de comunicació.

APRENENTATGE COOPERATIU

Ens organitzem en grups socials heterogenis on s'asseguri al màxim  la participació equitativa i la interacció simultània entre l'alumnat, amb una doble finalitat, la construcció d'aprenentatges i aprendre a treballar en equip.

PERSPECTIVA EDUCATIVA DELS PROJECTES DE TREBALL

Pràctiques educatives orientades a la construcció d'aprenentatges significatius, dotades de sentit, basades en situacions reals, objectes reals, fenomens reals i complexos relacionats amb els continguts curriculars i les inquietuds dels infants.

Processos d'indagació que tenen recorreguts imprevistos.

com ho fem?: entorn de vida d'aula cultural.

El CEIP Sant Antoni a l'Educació Primària

DC020105-Reunió pedagògica famílies Educació Primària