La ràdio a l'escola

​El CEIP Sant Antoni el gust de participar del projecte La ràdio a l'escola, impulsat pel Centre de Professors d'Eivissa i del que formen part 13 centres de primària i secundària. Aquest projecte pretén ser una eina que permeti una educació integral de l'alumnat, fomentant el treball en equip, l'educació en valors, la inclusió i la comunicació, a més d'esdevenir un potent instrument per l'aprenentatge de la llengua i la cultura de les Illes Balears.

Des d'aquesta pestanya tenim el plaer d'oferir-vos els diversos programes que han gravat els alumnes de l'escola amb gran esforç i entusiasme, on es parla de temes tan diversos com el bullying, els videojocs o la cuina tradicional, es recullen receptes, llegendes i paraules eivissenques, i es fan entrevistes i recomanacions audiovisuals entre d'altres.

Esperem que us agradi!

Cienciart: Fem Ràdio?

Podcast creat per l´alumnat del segon trimestre.

Visita a IB3

L´alumnat de CIENCIART FEM RÀDIO? del segon trimestre va visitar els estudis de IB3 i IB3 RÀDIO per conèixer la història de la Ràdio i TV pública de les Illes Balears, que el passat 1 de març va celebrar la majoria d´edat (18 anys).  Vam comprovar com treballen a la delegació d´Eivissa i Formentera i ens van explicar les claus de les Ciències de la  Comunicació i la Informació.

A més, vam tenir l´oportunitat de compartir en directe com fem ràdio a l´escola   i el procés del Podcast que estem creant a classe. En definitiva, vàrem gaudir d´una gran experiència!

Us deixam l´enllaç del programa Els Dematins del dia 10 de març (minut 2h 9m 45s).

Missatg del Rei i la Reina Carnestoltes per a la Comunitat del Ceip Sant Antoni de Portmany.

Treball realitzat per l´alumnat participant el primer trimestre.