QUI HA DE FER AQUEST PROCÉS?

Aquest procés l'han de realitzar totes les famílies que vulguin matricular a l'alumnat de 3 anys i aquells que vulguin canviar de centre.

Els alumnes que estan matriculats a 6è d'educació primària tenen plaça reservada al centre adscrit, IES SA SERRA. Només hauran de fer el tràmit de matrícula en les dates previstes i amb la documentació que us proporcionarà el centre. Si no estau interessats en continuar els estudis en el centre adscrit haureu de presentar la sol.licitud a l'institut on voleu que els vostres fills i filles continuin els estudis.

Els alumnes de 6è d'ed. infantil (5 anys)  que passen a primària no han de realitzar cap tràmit durant aquest període.

ENS VOLS CONÈIXER?

ESTEU ATENTS AL PLAÇ D'INSCRIPCIÓ!

Per a fer les inscripcions, a la secretaria del centre només s'atendrà a les famílies amb CITA PRÈVIA. Podeu demanar-la al telèfon 971933048 o al correu ceipsantantoni@educaib.eu